Copa Thunder de Jiu-Jitsu

[adsenseyu1]

Copa Thunder de Jiu-Jitsu

[adsenseyu2]

The largest organization of mma São Paulo will hold their first Jiu-Jitsu event, and already has place and scheduled to roll. The event will take place on June 5 at the gym of the University UniÍtalo in Santo Amaro neighborhood in São Paulo.

The Jiu-Jitsu Thunder Cup appears to be one of the country's major Jiu-Jitsu event and will be broadcasting the Bandsports channel for this edition the Thunder Fight organization hired arbitration team certified by CBJJ and events company jujitsu collision, which has extensive experience in segment events.

To secure a place in the competition, stay tuned to the periods and deadlines for each lot, already secure your spot and sign up for the site: http://www.soucompetidor.com.br/eventos/todos-os-eventos/p253-copa -thunder-de-jiu-jitsu-1-editing /

A maior organização de mma de São Paulo irá realizar seu primeiro evento de Jiu-Jitsu, e já tem local e data marcada para rolar. O evento acontecerá no dia 05 de junho no ginásio da Universidade Uniìtalo no bairro de Santo Amaro na capital paulista.

A Copa Thunder de Jiu-Jitsu surge para ser um dos grandes eventos de Jiu-Jitsu do país e contará com a transmissão do canal Bandsports, para está edição a organização do Thunder Fight contratou a equipe de arbitragem certificada pela CBJJ e a empresa de eventos de jiu-jitsu Colisão, que possui grande experiência em eventos do segmento.

Para garantir a vaga na disputa, fique atento aos períodos e prazos de cada lote, garanta já sua vaga e se inscreva pelo site: http://www.soucompetidor.com.br/eventos/todos-os-eventos/p253-copa-thunder-de-jiu-jitsu-1-edicao/

[adsenseyu4][adsenseyu5]

No Comments Yet.